70% випускників «Prosperitas»
займають керівні посади
або мають власний бізнес

01

Вам знайомі проблеми?

  • Діти не хочуть іти до школи,
    їм не цікаво вчитись і, тим паче,
    займатись самонавчанням.
  • Однокласники не мають
    мотивації до навчання
  • Ви впевнені: шкільних
    знань недостатньо,
    і наймаєте репетиторів

У гімназії «Prosperitas»
ми формуємо вміння мислити

систему фундаментальних цінностей, прагнення досягнути досконалості.
Ми спонукаємо учнів критично осмислювати отриману інформацію, учитись ставити запитання,аргументовано відстоювати власну думку та якісно готуємо до успішної здачі ЗНО.
Зверніться до директора, запишіться на екскурсію

02

Європейський підхід до навчання

Розвиток критичного мислення
вчить оцінювати помилку як шлях до розвитку

Технологія вчить ефективному та якісному мисленню, розвиває вміння аналізувати ситуацію, що виникла, та знаходити вартісні (часто нестанданртні) вирішення. Ми використовуємо методи: синквейн, кластер, телеграма і т.д.

РЕЗУЛЬТАТ: позитивне ставлення до помилок, високі результати навчання та атмосфера співробітництва в системі «учитель-учень-клас».

Компетентнісні завдання
допомагають застосовувати знання в житті

Це комплексні завдання, у яких поєднується кілька областей наук або шкільних предметів. Вони максимально наближені до життєвих ситуацій. Учням цікаво, і це активізує їх на пошук конкретного рішення. Учитель контролює засвоєння матеріалу дитиною та перевіряє їхні вміння практично застосувати знання.

РЕЗУЛЬТАТ: через вирішення нестандартних задач виявляємо, якими компетентностями та знаннями насправді володіє дитина, і формуємо навички самостійних практичних дій.

Теорія рішення винахідницьких завдань
розвиває в учнів креативне мислення

Це педагогічна система, метою якої є виховання творчої особистості. Принципи педагогіки:

1. Спрямованість на підготовку універсалів, які все знають і вміють робити все.
2. Навчання починається в ранньому віці (5 років) і закінчується в 16 років.
3. Спеціалізація відбувається сама собою. Вибір спеціальності учень робить сам.
4. Навчання проводиться з максимальною швидкістю (принцип форсажу).
5. Програма підготовки постійно оновлюється і доповнюється.
6. Навчальні групи малі (четвірки) для врахування індивідуальних особливостей дитини.
7. ТРВЗ-педагог сам є універсальною творчою особистістю.

РЕЗУЛЬТАТ: сформоване сильне мислення і вихована творча особистість, підготовлена до вирішення складних проблем у різних областях діяльності.

Ейдетика
вихованці вивчають нові поняття через образне мислення

Система «пам’ять без кордонів». Це система навчання через образне мислення дитини, яке є природним.

РЕЗУЛЬТАТ: учні стають більш працездатними, краще вчаться, пам’ять та концентрація уваги збільшуються. Діти навчаються із захопленням.

Ми використовуємо методи: ланцюговий, акровербальний, місць, піктограм і т.д.

03

Ми змінюємо підхід до навчання залежно від віку

  • Розвиваємо
    Середній ступінь
    10-14 років
  • Реалізуємо
    Старший ступінь
    15-17 років
  • Сфера
    освіти
  • Навички навчальної діяль-
    ності,творчого та критичного
    мислення
  • Профільне навчання
  • Творчий
    потенціал
  • Здібності дітей через творчі
    студії за інтересами
  • Творчий потенціал
  • Розвиток
    особистості
  • Відповідально-активну
    життєву позицію
  • Особистісне зростання

04

Авторські методики навчання

  • Публічні слухання —
    комплексні іспити, які складають
    двічі на рік за присутності
    батьків класу.
  • Сімейні читання —
    інтерактивні уроки разом
    з батьками та викладачами.

06

Випускники довіряють нам

«Гімназія стала для мене ніби другою домівкою. Я прийшов у тоді ще «Казку» з купою комплексів і серйозними завалами по навчанню. Буквально за рік або два практично всі мої проблеми вирішилися. В першу чергу завдяки вчителям. Вони дали мені повірити в себе, зрозуміти чого я можу досягти якщо буду хоч трохи старатися. Ну і в принципі так все і вийшло. Медалька як ніяк гріє душу і мені і мамі».

Олег Дідоренко, випускник 2015 р.

«Ця школа дала мені багато і змінила життя. Тут я знайшов кращих друзів, свою дружину. У нас народилась дитина, яку ми теж віддали в Prosperitas. Я вважаю, що це оптимальний варіант, оскільки тут наш син отримує уйму знань, вивчає іноземні мови і всебічно розвивається».

Олександр Балабанов, випускник 2002 р.

«Після випуску зі школи, на заняттях англійської в універcитеті мені було нудно. По-перше, на уроках в школі ми не замовкали, а постійно самі говорили. А в університеті доводилося слухати викладача. Це напружувало, говорити хотілося самій. По-друге, ми в школі класику читали, англійською вистави ставили… а у ВУЗі змушували слова вчити і здавати їх кожен урок».

Анна Дериколенко, випускниця 2007 р.

07

Інвестиції в успішне майбутнє
починаються з дитинства

Записатись на екскурсію
гімназією з директором





Запишіться на екскурсію з директором

Запитати секретаря